Нафтени митови: Како пропагандата ја менува вистината

Јаглероден отпечаток. Независни научници. „Зелени“ решенија или „зелена“ енергија. Овие термини денес се почесто ги слушаме, а уште кога климатските промени беа непознат феномен, нафтените компании на различен начин сакаа да го одвлечат вниманието од нивните екстремно штетни бизнис модели и инвестираа многу за да изградат имиџ на „добри момци“ кои го движат светот. Тој пристап на градење на позитивна слика за нафтениот бизнис се провлекува со децении наназад, а умешно се користи и денес.
Целта на ова видео е да се зголеми свесноста кај сите генерации за постоењето на овој вид пропаганда.
Оваа содржина ја изработи Институтот за комуникациски студии.
Поврзани стории:
Современите стандарди за убавина: Тренд или притисок?
Со токсична пропаганда до стереотипи за убавина