(Не)компатибилноста на знаењето и образованието
Јана Чолаковска, Приватни гимназии „НОВА“ Актуелните протести за високото образование отворија голем број на дебати за природата на самото образование. Што навистина ме заинтригира по овие јавни дебати беше врската помеѓу
Младинскиот активизам и „ние“
Александар Соколчевски, II година, СЕТУГС „Михајло Пупин“ - Скопје Младинскот активизам е индикатор на здавјето на едно општество. Тој активизам покажува колку едно општество е демократско, во која мера ги почитува
Училиштето – социјална мрежа на 21 век
Весна Нолевска, 2-8, СУГС Гимназија „Никола Карев“ Општеството на иднината треба да биде место на јакнење на социјалните капацитети. Градењето на социјалните мрежи ќе се потпира врз сопствената одговорност и социјалност.
Македонија мала Сахара
Харис Бачевац, III1, СУГС „Браќа Миладиновци“ Знам дека сега е март и дека е кочан ладно и на никого не му е гајле за глобалното затоплување, но за тоа мора да
Чувари на бисерите
Анастасија Спировска, I-8, СОУ „Перо Наков“ - Куманово Додека вие занесно ме слушате, јас морам претпазливо да раскажувам. Го помнам првиот ден во ова училиште
За денешните (не)прилики во македонскиот образовен систем
Васко Гичевски, III година, СОУ „Таки Даскало“ - Битола Училиштата се куќите на иднината. Таму младите се образуваат,воспитуваат,се формираат како личности но што се случува последниве неколку месеци? Училиштата ги претворивме
Екстерно тестирање
Петар Барлаковски IV-5, СУГС Гиманзија „Раде Јовчевски-Корчагин“ - Скопје Кога првпат ќе го слушнам зборот екстерно, веднаш помислувам на необјективност. Кога втор пат ќе го слушнам зборот екстерно, помислувам на дисфункционално
Гласни, пијани, оптимисти
Душица Петровска, професорка во СУГС „Јосип Броз Тито“ Во атмосфера со накитени улици и излози, полни кафулиња од кои „трешти“ гласна музика и редици граѓани по маркетите се одбележуваат последните 365
Со отворен ум до европски развој
Марија Пауноска, IV-1, СОУ „Крсте Петков Мисирков“ – Демир Хисар Љубопитноста е тригерот кон подобро утре. Со неа човекот успева да ја извлече науката од своите пори и со неа да