d

The Point Newsletter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error.

Follow Point

Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.

Како до подобра интеракција со публиката?

Вработени во медиумите кои се членови на Коалицијата за медиумска писменост се обучуваа како стратешки да ја планираат дигиталната комуникација со публиката.

Обуката за стратегиски дигитални комуникации беше четвртата од вкупно пет обуки наменети за граѓанските организации и нивните медиуми парнери, што ги реализираат Високата школа во партнерство со Институтот за различности во медиумите (ИРМ) од Лондон.

Веб-администраторите и лицата одговорни за социјалните мрежи на осумте медиуми-партнери практикуваа нови, креативни начини за онлајн пренесување на информативните содржини. Учесниците работеа на оптимизација на пребарувачи и социјални мрежи, онлајн адаптација на содржини од традиционалните медиуми, употреба на маркетиншки алатки, верификација на вести и извори, онлајн комуникација со публика и сл.

Предавачи беа Даница Даша Илиќ од ИРМ од Лондон и Дарко Булдиоски од NewMedia.mk од Скопје.

Во мај ќе се одржи последната работилница на која ќе учествуваат претставници и од медиумите и од граѓанските организации со цел детално планирање на иницијативите за промоција на медиумската писменост, кои впрочем се дел од Коалицијата.

Повеќе фотографии од настанот